Image Processing and Pattern Recognition Group - Test 1
Scrieti un program pentru a simula extragerea numerelor castigatoare la loterie, precum si calculul sanselor de castig (6 din 49, si 5 din 40):
Detalii de implementare:
- Proiectul trebuie sa contina o clasa abstracta Loterie si doua subclase concrete: Loterie6din49 si Loterie5din40 .
- Se va implementa o clasa de test care va contine metoda main.


Exemplu de executie:
Tip Loterie: 6 din 49
Sanse de castig: XXXXXXXXXX
Numere extrase: 2 48 3 10 6 22

Tip Loterie: 5 din 40
Sanse de castig: XXXXXXXXXX
Numere extrase: 9 20 1 2 40

Conditii:
- Proiectul trebuie sa se compileze chiar daca este implementat partial.

Punctaj:
- Arhitectura proiect (3 puncte)
- Implementarea metodelor de calcul sanse loterie (3 puncte)
- Implementarea metodelor de extragere a numerelor aleatoare UNICE castigatoare la loterie (2 puncte)
- Respectarea regulilor de stil (1 punct)